Helgens äventyr

För två helger sen var det Förbundssamling i Göteborg. Vilken grej! Jag blev tokpeppad av att ha massor av UNF:are samlade som kom med kloka funderingar och synpunkter. Jag brukar inte göra så mycket kurser men nu känner jag att man borde göra det oftare. Jag blev väldigt peppad av det. Önskar att jag hade haft mer tid att hänga med alla UNF:are från hela Sverige men jag var tvungen att fokusera på köket också.  Jag tycker iaf det blev en bra helg!

Förra helgen var jag ute i skärgården. Jag har aldrig varit en skärgårdstjej men förra helgen var det seglarjacka och stövlar på. Jag åkte båt, var med och tog upp båten och rengjorde den. Det var fantastiskt roligt. Om jag hade vetat att det var så roligt med en högtryckstvätt så hade jag tvättat båtar oftare :) Att vara ute i naturen hela dagen och jobba gjorde att man var skönt trött i kroppen när man kröp upp i soffan framför elden. Vilken helg, total avslappning var precis vad jag behövde.

Idag blir jag upprörd när jag läser löpsedlarna "Matvarorna som gör dig smal". När ska folk lära sig att det bara finns ett "knep" för att bli gå ner i vikt, att få i sig mindre energi än man gör av med. Hur svårt kan det vara....


Snart, Paris!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul! Har inte varit inne på din blogg på ett bra tag och så pang - tre färska inlägg :-) Härligt! Särskilt mysigt sommarinlägg tycker jag! Kramar, längtar efter dig!

2008-10-02 @ 13:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback