På G

Jag är dålig på att ha semester. Rutiner och fullspäckat schema är mer min stil. Men men... trots detta har semestern varit bra under omständigheterna. Jag har en hel del att pyssla med och träffar vänner på löpande band. Vänner är nog det bästa, speciellt de som tar med mig på galna upptåg.

Dessutom har jag bokat in massor av skoj att se fram emot i höst. Så jag tror att det kommer bli en bra höst.

Och snart är det arbetsvecka, jag är verkligen tokpeppad på att köra igång med en ny styrelse. Vi har fått massor av spännande uppdrag från kongressen. Uppdrag som är något att bita i, sånt gillar jag.


Kommentarer
Postat av: Salam

Hahaha ja man kan lugnt säga att vi har tok mycket att bita i till hösten....jag längtar!!!!Jag är glad att få göra det tillsammans med dig ska du veta, det känns tryggt.

2007-07-21 @ 20:07:12
Postat av: Jennifer

Tack för besöket i fantstiska Jämtland!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback