Tänkvärt budskap

Jag bodde på ett hotell för ett tag sen och då låg det en lapp på min kudde där det stod ett tänktvärt budskap. Egentligen var det reklam för hotellet ifråga men jag gillade det så starkt att jag har satt upp det på mitt nattduksbord. Det är skönt att det är bland det första jag ser på morgonen för ibland blir budskapet om att allt är möjligt alltför kravfullt.

Säg nej!

Livet är fullt av möjligheter, men det går inte att ta vara på alla. Ibland är det enda rätta att strunta i allt  och bara göra det som faller dig in. Slappna av och ta dig tid att bara njuta av det goda i livet tillsammans med de du har omkring dig. Låt inte andra ha kontrollen över hur du lever ditt liv.

Ställ inte för höga krav på dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback