RENAR!

I går åkte jag och min mor till en liten byhåla utanför hemstaden på julkvällsöppet. Det var lite marknad, julmusik och annat mysigt men det bästa av allt var att det var två stycken renar där!
Jag blev väldigt förvånad när jag såg en tomte som var ute och gick med en ren :) Jag vet inte riktigt vad det är med mig och renar men jag blir helt lycklig när jag ser dem. Nog för att de kanske är dumma djur men de är så söta och så mycket jul. Jag var tom tvungen att gå fram och hälsa på den. Så nu har jag klappat en ren och kommer leva på det minnet länge. Kalla mig knäpp, men roligt var det!

Kommentarer
Postat av: Annpann

Åh!
Jag förstår faktiskt din entusiasm, blev avundsjuk ;-)
Kram

Postat av: Kamilla

När jag var liten klappade jag en uppstoppad ren på en marknad en gång. Jävlar, vilken utskällning jag fick. =( Vi trodde för övrigt att vår förra hund spårade renar när vi var i Arvidsjaur, men det visade sig att det var skotrar hon spårade. Alla har vi olika intressen.

2006-12-08 @ 15:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback