Nykter på fest

Nu har vecka 39 här, veckan när jag knappt kommer vara hemma  utan resa runt överallt. Jobbigt men väldigt roligt! Resandet har börjat så nu sitter jag hemma hos mina föräldrar, det är så otroligt skönt att vara här. Bara man stiger innanför dörren blir man helt lugn och trygg. Härlig känsla!

Anledningen till att jag är här var för att jag har spenderat dagen på Teamträff med team Norr. Vi var i Gävle så det kändes lite onödigt att bo på hotell när jag kunde sova här. Det var föresten väldigt trevligt på teamträffen, det var trevligt att träffa en massa för mig nya konsulenter och få lite pejl på läget.
Det var ett väldigt härligt gäng så jag ser framemot att vara deras "fadder". Dessutom är det roligt att höra att det finns så många spännande projekt som är på gång ute i landet.

I helgen var jag på fest och det var riktigt trevligt. Har varit på fest med kören så pass många gånger att de vet att jag är nykterist och de flesta som velat diskutera och argumentera om det har redan gjort det. Det är skönt att det är så för bland det värsta jag vet är när människor tror att bara för att man är nykterist så vill man alltid propagera för nykterhet. Jag går på fest för att ha trevligt och slappna av precis som alla andra människor, men jag gör det på ett annat sätt. Jag vill inte sitta och tjafsa om varför jag inte dricker, den diskussionen kan man ta någon annan dag under andra förhållanden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback