Ekonomi=tråkigt?

Det går redan utför, inte uppdaterat bloggen på tre dagar, fy på mig!
Jag undrar vad jag egentligen har gjort de senaste dagarna... få se nu... jag har läst FS-bilagor, fått igång ekonomisystemet och försökt lära mig det, shoppat, haft möte med Kamratstödsgruppen i Västerås inför ett framtida samarbete, varit på UNF-träff, pluggat en massa, städat och sånt.
Med andra ord har jag nog gjort en del bra saker oxå :)

Jag har funderat mycket på UNFs ekonomi de senaste dagarna och känner att jag vill bolla idéer med någon, det borde väl finnas nån här i världen som är intresserad av ekonomi? Det är så tråkigt när alla, i alla olika åldrar och konstelationer,  suckar så fort man tar fram en ekonomisk redovisning. Det borde bli ändring på det tycker jag!

Kom just på att det är fredag föresten, det känns som måndag.... lite för mycket tråk som ska göras i helgen... men men.. på lördagkväll är det iaf körfest, tjo! Och på söndag komemr världens bästa Anna på besök *längtar*

Kommentarer
Postat av: Annpannproffset

Jaa! Det ska bli jättekul att komma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: Robert

Jag tycker det är roligt att prata ekonomi!

2005-09-23 @ 15:51:45
URL: http://damberg.blogg.se
Postat av: Mikael

Är inte alla intresserad av ekonomi?! *chockad*

Jag trodde de flesta gick och funderade på olika konteringsmöjligheter ;-)

2005-09-28 @ 16:09:57
URL: http://www.landsom.se/mikael
Postat av: Helene

Jag tycker också det är roligt med ekonomi!!

2005-10-06 @ 19:56:11
URL: http://helenes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback