Årsredovisning 2008

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Många nya platser, många nya människor, många nya kulturer, många nya smakupplevelser.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Japps

Dog någon som stod dig nära?

Nä, men som stod mina vänner nära.

Vilka länder besökte du?

Österrike, Danmark, Norge, Nederländerna, Storbritannien, Frankrike.... Hm... tror det var alla.

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

21/4 För att nå sina mål

6/6 För kärleken till livet

22/6 För det verkliga slutet och den verkliga början

26/7 För en vacker stund på en vacker brygga

27/10 För drömmar som slår in

28/12  För officiella beslut

Vad var din största framgång 2008?

Att prova nya saker och njuta av dem. Och jobbet, att nå de karriärsdrömmar som jag haft sedan jag var 14.

Största misstaget?

Att ge vissa personer mer tid och tankekraft än de förtjänade.

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Inte mer än vanligt.

Vad spenderade du mest pengar på?

Resor och utemat

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Många saker men bland annat kommentaren från min chef "Jag kommer ihåg när jag träffade dig för två år sedan, hur blyg och försynt du var. Nu är du en helt annan person, du är en självsäker tjej med skinn på nästan som kommer gå jättelångt. Det är helt otroligt vilken utveckling du gjort, framförallt det senaste året."

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

Francais Cabrel- Petite Marie

Daughtry- Over you

Säkert- Vi kommer och dö samtidigt

ABBA- Dancing Queen

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Helt klart gladare.

Vad önskar du att du gjort mer?

Rest mer och spenderat mer tid med dem som betyder mest för mig.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Göra saker mer komplicerade än vad de är

Hur tillbringar du nyår?

I romantikens tecken

Blev du kär i år?

Ja

Favoritprogram på TV?

Jag har tittat ovanligt lite på TV i år, tror knappt jag följt nånting. Lost kanske.

Bästa boken du läste?

Ge aldrig upp - Michael Alonzo

Största musikaliska upptäckten?

Calogero och Francais Cabrel

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Jobbade i Holland, åkte flyg, åt tårta på tåg och avslutade kvällen med middag i favoritstaden med en utav favorittjejerna.

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

Annorlunda från tidigare om vi pratar klädstil. Pratar vi övrigt kan det sammanfatta i fri.

Vad fick dig att må bra?

Många saker, grabbarna, framgången på jobbet, skratten med vännerna, resorna, kärleken

Vem saknade du?

Ninni, som alltid.


Kommentarer
Postat av: jean-damien

är du säker p°a 22/6?

2009-01-13 @ 21:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback