Årsgrej över 2007

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Massor av saker. Jag försöker att göra något nytt varje vecka och har lyckats ganska bra med det. Alltifrån att äta något jag aldrig ätit förut till att besöka nya platser. Nya saker är spännande och utvecklande!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japps och snart en till :). Vuxenheten knackar på dörren.


Vilka länder besökte du?

Hm... det blev nog inte fler än Sverige och Belgien. Men jag är nöjd ändå, det finns mycket att upptäcka i Sverige också.

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Första halvåret känns som ett annat liv, jag minns inte speciellt mycket av det alls.

22/6 För slutet och början

22/8 För smärtan att förlora den jag älskar mest

28/9 För modet att ge den jag älskar mitt yttersta

20/10 För revanschen som jag sökt i så många år

28/10 För lyckan att göra det man vill

17/11 För bekräftelsen att jag tagit flera steg mot mina livsmål

22/12 För styrkan i att vara lycklig


Har du varit sjuk eller skadat dig?

En inflammerad rygg och lite förkylningar men annars inget allvarligt.

Vad spenderade du mest pengar på?
Resor


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Säkert - Allt som är ditt

Tom Jones- It's not unusual


Vad önskar du att du gjort mer?
Rest och träffat nya människor. Får aldrig nog av det.


Vad önskar du att du gjort mindre?
Grubblat


Hur tillbringade du julen?
Traditionsenligt med de närmaste, men utan Ninni blev det allt annat än vanligt.


Blev du kär i år?
Ja


Något du önskade dig och fick?
Nya underbara vänner


Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jobbade, fikade med folk jag tyckte om, fick presenter


Vem saknade du?
Ninni så att det gör ont


De bästa nya människorna du träffade?

Oj, har träffat en hel del. De bästa är egentligen nygamla men om jag ska välja en helt ny så får det bli grabben i söder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback