Fritidsproblem?

Man anpassar sig snabbt. Jag börjar komma in i rutiner nu och har därför börjat känna av min rastlöshet. Jag har alltid haft många fritidsaktiviteter. Kvällarna har varit fyllda av träning, sång, UNF och annat. När jag flyttade för 4 år sedan sa jag upp mina intressen här och hittade nya i min nya hemstad. Nu är jag tillbaka och håller på att bli tokig. Försöker komma på om jag ska leta på en kör, börja på någon kurs, hitta nånstans att träna eller allt på en gång. Under företagskick-offen testade jag bågskytte och blev fast. Håller på att kolla upp möjligheterna för de tnu. Det vore perfekt för mina tunna armar och instabila rygg. I vilket fall som helst måste jag hitta på nånting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback