Förstora saker

Jag har tänkt på en sak... man kan ju typ förstora läpparna och brösten och sånt men kan man förstora hörselgångarna? Det vill jag göra i såfall så kanske jag slipper ha så förbaskat ont i öronen när jag flyger.
Anledningen till tankarna är ju för att jag var i Jokkmokk i helgen, det var en helt galen helg!

Galna sanningar
* Man fick gå upp klockan 5 på morgonen och resa både bil, tåg, flyg och buss för att komma fram
* Det var mer snö i Västerås än i Jokkmokk
* Vi åkte hundspann vilket var otroligt mysigt och rogivande trots istappar i ansiktet
* Vi åkte skoter vilket var livsfarligt!
* Polcirkeln är ett underligt ställe
* Vi såg typ 100 renar på en gång :)
* JAG frös inte trots att vi var ute i massor av timmar. Tack svärmor för varma skor och klädtips!
* Man kan skaka av upprördhet
* Man kan vara på samma möte och ändå uppfatta saker så olika
* Ibland måste man ha möten till halv 1 på natten

Så det var en spännande helg, vi tog en hel del bra beslut också, många frågor som engagerade mig.

Och i måndags började min hemtenta som är slut om några timmar... jag har inte vågat skicka in ännu men borde kanske ta tag i det..






Kommentarer
Postat av: Linda

Det låter spännande, hjärtat. Bra att du inte frös. Det är alltid bra med mycket kläder.
Puss.

Postat av: Peter

=) Intressant läsning! =) Hur gick hemtentan? Jag sitter med en nu!... Kram!

2006-04-25 @ 19:35:28
URL: http://zodiac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback