Baltzar

Jag har varit på Baltzar-utbildning! Det var jätteskoj! Alla tyckte säkert inte det men jag tror Johan (han som häll i kursen) blev glad att någon kom dit frivilligt och var intresserad. Baltzar är föresten ett fakturasystem för er som inte visste. Jag tycker det är så roligt när jag inser att min utbildning nog är rätt trots alla sena nätter och tråkiga PM som fått mig att tveka. Men nu när man får testa på det i den så kallade verkligheten som min kära lärare brukar kalla det så känns det jätteskoj!

Såg dessutom ett mail nu på kvällskanten att jag ska få börja arbeta med det ännu mera snart så det ska bli mycket spännande. Annars är det mycket skola, jobbsökande, CV-filande och uppsatsskrivande som gäller i mitt liv. Det är inte riktigt lika spännande även om jag tror att jag äntligen kommit på ett intressant uppsatsämne.

Under kvällen har jag varit på ett möte med en projektgrupp som består av enbart tjejer. Vi ska ut och värva samt visa upp oss under Vårruset resp. Tjejtrampet och visa att vi är allt från små junistjejer till IOGT-tanter som kan ha roligt tillsammans :) Det ska bli intressant, tanken är att vi ska komma igång med verksamhet riktade till kvinnor under hösten. Det snackas en del om föreläsningar om ämnen som kan vara aktuella och sånt. Några tips?
Vi får väl se vad det blir av det tillsist men spännande är det.

Och nästa vecka är det FS-möte i Jokkmokk. Förutom att jag är rädd att jag ska frysa ihjäl så kallt som det varit de senaste dagarna så tror jag det kommer bli bra. Handlingarna dök upp nyss så de ska jag ta och läsa igenom snart, det borde du också göra!

Kommentarer
Postat av: wagner

Jag hatar Baltzar... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback