Noll koll

Idag upplevde jag en likande situation som Lisa upplevde för nån vecka sen.  Jag och mina vänner åkte ner på stan för att äta lunch och kika i lite affärer. Klockan var strax före 14 och vi blev lite fundersam för att det var så otroligt lite folk på stan. Man kunde knappt se en enda människa men vi antog att det berodde på snöstormen. Vår uppfattning ändrades dock när vi kom in på restaurangen, som vi för övrigt var de enda gästerna på, och kvinnan i kassan knappt tittade på oss utan på en TV på väggen. Aha, hockeyfinal!

Så intresserad är jag av hockey.... jag tyckte iofs att det var trevligt att ha affärerna för mig själv :)

Kommentarer
Postat av: wagner

Haha! Det där ger pluspoäng i min värld! Bra bra! Bojkotta Hockeyn!

Postat av: Linda

jag tänker på dig. tack för att du är du.

2006-03-07 @ 19:04:05
URL: http://mykindofviolence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback