Ett steg närmare drömmen

För ungefär två år sedan skrev jag det här inlägget.
http://tevvie.blogg.se/2006/june/drommen-om-stress.html
Där beskrev jag om min långvarig dröm om att chefen skulle säga "Jag behöver dig i London i morgon" och att jag skulle gå hem och hämta min alltid packade väska. Förra veckan sa min chef, visserligen inte den där meningen exakt, men i alla fall: "Det vore bra om du kunde åka till Birmingham nästa vecka och representera oss. "
Så jag gick hem idag och packade min väska, vilket går ganska fort eftersom jag faktiskt har en väska alltid packad med grundpackningen. Det är en häftig känsla när drömmar börjar gå i uppfyllelse. Men framför allt är det häftigt att få upptäcka nya ställen och nya kulturer hela tiden. Vi får se hur det går och som min kollega sa om det finns några kakor som faller mig i smaken. Det viktigaste när man reser, kolla kakutbudet ;)

Kommentarer
Postat av: Berith o Hasse

Du är mandeln i gröten !

Kram

2008-05-29 @ 20:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback