Många uppdrag

Vissa veckor är extra spännande. Här vaknade jag eller kommer vakna de närmaste dagarna:

Söndag- Saxenborg
Måndag- Västerås
Tisdag- Uppsala
Onsdag- Västerås
Torsdag-Västerås
Fredag- Örebro

Det är skojigt att åka runt lite tycker jag.

I söndags fick jag ett intressant samtal, en man ringde och sa att hans ärende var ett valberedningsärende. Har frågade sedan lite försiktigt  "Jo, det är såhär... IOGT Västmanland skulle behöva en ny distriktskassör... jag vet att du är upptagen men jag måste ju i alla fall fråga."
Jag höll på att ramla baklänges av flera anledningar och trots att jag var väldigt smickrad över att de fråga så tog jag mitt förnuft till fånga och tackade vänligt men bestämt nej. 
Dessutom tror jag att Lisa skulle slå mig om jag tackade ja, och eftersom hon tränat karate så ska man nog inte bråka med henne :P

 


Kommentarer
Postat av: Robert

Klokt, man ska inte bråka med Lisa. Jag skulle nog nästan hjälpa till, och vi tränar ju boxning ihop hon och jag. Så det var bra att du tackade nej. ;P

Postat av: Lisa

Slåss gör jag ju mest i dojo eller träningslokal. Men man ska inte förakta mitt onda öga heller... Bra att du fick träna på att säga nej. Men också bra att de har vett att fråga en bra person.

2006-01-29 @ 19:43:20
URL: http://lisaskiold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback