Pysseldags

Pyssel måste vara väldigt underskattat. Jag har nyligen samlat ihop alla mina pysselsaker i ett skåp och har bara väntat på tillfället att få köra igång. Idag var det dags :)

Jag har suttit och klippt, klistrat, skrivit och målat. Det var superkul! Man borde unna sig sådant oftare. Det är lätt att tro att det räcker om man pysslar när man går på dagis och sånt men det gör det inte.

Vad som ökade lyckan var det faktum att jag fick en present av min pappa när jag träffade honom sist. Han kom med en JÄTTEstor träväska som var fylld men pennor av alla olika slag och färger! Vilken lycka!

Det jag pysslade fram var föresten en "Jag är bra-lista". Det tycker jag alla borde göra så passa på att leta fram roliga papper och pennor i helgen och tillverka en lista full med saker som just du är bra på. Det kommer garanterat få dig att må bra!


Kommentarer
Postat av: Andreas Ericsson

I ditt fall förstår jag att det gick åt många pennor!

Postat av: Rene

Det är så sant. Tänk om vi kunde pyssla tillsammans.

2006-03-15 @ 22:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback