Bloggdags istället för läggdags

Jag är totalt urdålig på att skriva dagbok... men en blogg är kanske inte direkt en dagbok, nåväl, det visar sig väl hur länge det här fungerar :)

Idag har jag roat mig med att åka på utskottsmöte i Stockholm och det var där den smarte Andreas äntligen fick mig att förstå varför blogg är bra. Så därför testar jag om han har rätt.
I övrigt gick mötet bra, vi försökte mest strukturera upp arbetet och det känns bra att vi är på gång.
När jag ändå var i Stockholm skulle jag få min kassörsdator, det fick jag och mitt tips till er alla är att inte ta hand om en dator när ni ska åka runt runt i stan. Det är inge roligt att kånka runt på en stor kartong med en värdefull maskin i. Men det gick bra trots diverse konstiga blickar.

När jag kom tillbaka hem skyndade jag iväg för att sjunga på Kulturnatten. Det var jättekul och gick väldigt bra. Passade oxå på att äta middag med en del ur kören och ha allmänt trevligt.
En utav UNFarna i Västeråsföreningen skulle vara med i en dansföreställning på Konserthuset vilket resulterade i att det var flera stycken UNFare som var där och kollade, det tycker jag är bra, man ska ställa upp för varandra!

Väl hemma efter en lång dag skulle jag äntligen få kolla runt lite på kassörsdatorn men till min stora besvikelse lyckades jag inte få igång ekonomisystemet... Kanske låter konstigt i andras öron men jag hade verkligen längtat efter att få kika runt lite i det, nåväl, jag är ju trots allt kassör så jag borde få längta efter sånt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback