Blää för nationalekonomi

Dagen började inte speciellt bra... jag hade dugga och kände mig ganska väl förberedd men när jag väl fick duggan i handen hade min lärare gjort om hela upplägget i jämförelse med hur det varit innan och vad vi förväntat oss. Det gjorde mig mycket irriterad! Ser inte fram emot tentan, ekonomi i all ära men fy tusan för nationalekonomi!

När jag kom hem låg ett brev på golvet, det var från den förre förbundskassören och innehöll en massa skojjiga dokument. Så jag har spenderat eftermiddagen med att titta lite på det, funderat över lite ekonomiideer, kollat lite ekonomirapporter samt pratat i telefon med Robert och Jonte. Känns skönt att kunna bocka av lite saker på att-göralistan. För mycket har hamnat på hög den senaste veckan :(

Vi har oxå köpt en garderob idag, tjo, äntligen ska alla kläderna få plats! Typiskt nog måste man bygga ihop den oxå och det hinner vi inte i kväll eftersom det är CSI-dags och efter det blir nog grannarna lite less om vi hammrar för mycket.


Kommentarer
Postat av: Andreas Ericsson

Bah. NEK som är så roligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback