Tentan över = livet återlämnat

Tjo, min tenta är äntligen över och jag har fått tillbaka mitt liv :)

Känns som att jag knappt andas de senaste veckorna och absolut inte gjort nåt roligt utan bara plugg, plugg plugg... så i helgen umgicks jag med kära vänner och söta UNFare.
Jag och Daniel impulsåkte till Sandviken och det var verkligen skönt att få komma hem till mor och far och slappna av lite. Och i morse impulsåkte vi till Stockholm vilket också var en höjdare förutom mitt icke planerade skoval (har ont i fötterna...)

Nu ska jag bara läsa på distans resten av terminen och det känns bra. Kommer hinna med en massa saker som jag tvingats prioritera bort de senaste månaderna.



Kommentarer
Postat av: Boffo

Men Therese, du använder väl dina skumpidumpskor med modern studsmojäng i klackarna, jag har hört att det är det man ska ha nuförtiden ;o) Hur gick det, blev det några stövlar?

2005-11-01 @ 08:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback