Budget-FS

Då var det dags då, FS-mötet som alla pratar om med en blandning av uppgivenhet och spänning.
"Det kommer bli tufft" har jag hört massor av gånger och visst, det är klart att det kommer att vara krävande men vi sitter väl inte i FS för att bara klubba igenom saker utan att tänka?
Jag tror att det kommer bli roligt, det finns massor av bra äskningar och idéer som vi ska ta vara på.

Mitt mål med helgen är att försöka se till att vi inte kör fast och upprepar oss hela tiden utan att vi hela tiden siktar framåt. Jag håller också med Marcus (
http://karlsson.blogg.se) i hans tankar om förändring. Jag kan kanske verka konservativ men jag gillar verkligen inte idén "Nu är vi en ny förbundstyrelse, nu ändrar vi allt!" Självklart är det bra med vissa förändringar men samtidigt är det ännu viktigare att vi försöker skapa en kontinuitet, medlemmarna (och alla andra också) måste känna igen sig. Man måste få en chans att lära känna material osv. innan man slopar dem. Det tänker jag också jobba för i helgen.

När det gäller den beryktade innebandymatchen så kommer jag vara en trevlig hejjaklack :) Mina knän gillar inte att det är höst och har bestämt sig för att inte fungera (som vanligt varje höst) så jag avstår.

Nä, nu är det snart dags att ge sig iväg. Önska oss lycka till i helgen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till! Det kommer gå utmärkt, det är jag säker på :-)

2005-11-11 @ 12:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback