Läskiga saker

Morr.... det är läskigt när man inser hur beroende man är av Internet och sin mail. Mitt sobernetkonto fungerar inte och har inte gjort det på hela dagen. Jag blev otroligt frustrerad av att inte få kolla mina mail och läsa i de olika mapparna.

Annars har jag gjort upp mitt schema för helgen och nästa vecka och kunde snabbt konstatera att det knappt finns någon plats för att sova. Det känns inte så jättebra men det är inte så mycket att göra åt. Jag har i alla fall läst ut min skolbok nu och ska skriva en veteskaplig recention på den. Jag har aldrig gjort något sånt men det kanske inte är så mycket krångligare än att skriva en rapport. Målet är att göra den i princip klar idag så att jag kan baka lussebullar & pepparkakor i kväll.

Det är jul om två veckor.... det är skrämmande.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha vad bra :-)
jag blev ändå förvånad att jag uppskattades vara precis min ålder, jag brukar ju annars alltid tas för yngre, både till sättet och utseendet! så det var skoj eftersom dom här testerna ju verkligen är att lita på och vetenskapligt baserade å så.. o:-)
tack för inbjudan till fredriksgatan i framtiden, det ska jag nog utnyttja för jag kommer nog känna ett behov av att insupa atmosfären i världens bästa länga :-)
men duu förresten..julen är väl rätt kul o inte så skrämmande? KRAM

2005-12-12 @ 17:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback